sobota, 20. april 2013

CHARMING FRANCE

We continued with our exchanges in June and visited Montélimar in France. We participated in the school event and presented our yearly work on the project. In one very hot afternoon our French friends organised Water Olympic Games where we competed with them. They also took us to a famous crocodile farm and taught us to sing a traditional French song.

TRAVELOGUE
NEPOZABNO POTOVANJE V FRANCIJO

V sredo, 30.5.2012 smo Ambrož, Luka,Anja, Nina, Nika in jaz, s projektom Comenius odšli na izmenjavo v Francijo. Ob 2. uri ponoči smo se zbrali pred šolo, poslovili od staršev in že odšli na 5 urno vožnjo do Benetk. Med vožnjo naj bi seveda spali, a zaradi prevelikega veselja to ni bilo mogoče. Ko smo prišli na letališče v Benetkah nas je učiteljica Mateja natančno podučila o tisoč in eni stvari na letališču. Nato pa smo si med čakanjem privoščili zajtrk, se nekajkrat poslikali in končno dočakali vožnjo z letalom. Vsi smo komaj čakali nanjo, saj smo skoraj vsi leteli prvič. Celo vožnjo smo z največjim veseljem gledali skozi okno, ko pa je bilo vožnje konec smo lahko spet normalno zadihali. Na letališču v Lyonu smo mal počakali in že je po nas prišel kombi in nas odpeljal k našim  družinam gostiteljicam. Z družinami smo še malo ostali skupaj, nato pa je prišel čas za slovo od prijateljev in odhod z družino domov. Pa naju je prišla samo mama, tako da sva bili z Anjo še bolj na trnih. Ko pa smo med potjo pobrali še Leo in Huga se je veselje le začelo. Najbolj zna angleško 11-letna Lea, pa še ona jo je znala zelo malo. Tako da sva se z Anjo zelo razveselili ko sva na mizi opazili računalnik. Vse naše sporazumevanje je potekalo preko prevajalnika in z našimi novimi znaki, kar je bilo še bolj zabavno. Prvi dan smo se malo spoznavali, drugi dan pa smo se ob 8-ih odpravili v šolo. Najprej smo se spoznali z res čisto vsemi učenci šole(postali smo prave zvezde), nato pa odšli v razred. Čez kakšno uro nas je čakala prireditev na kateri se je vsaka država predstavila. Seveda pa smo tudi z največjim ponosom predstavili Slovenijo. Po šoli pa so se na stadionu odvijale prave vodne olimpijske igre. Niso razglasili prvih mest, tako da ni bilo zmagovalcev in poražencev in vsi smo se le zabavali. Popoldne smo pa z družino Luka in Ambroža odšli še na najvišji hrib v Montelimaru. Zvečer pa smo še povečerjali in odšli z velikim veseljem spat. Naslednji dan smo obiskali še krokodiljo farmo(z ogromnimi krokodili) nato pa nas je čakalo prosto popoldne z družino. Z Anjo, Ambrožem in Lukom smo postali člani Hugovega nogometnega kluba, pojedli sladoled v najboljši slaščičarni v mestu, in podrobno gledali Leo na gimnastiki. Zvečer pa smo bili povabljeni še na prireditev v njihov kulturni dom in z francoskimi učenci zapeli pesem. V soboto smo imeli spet prost dan z družino. Zjutraj smo odšli na tržnico, popoldne pa smo imeli piknik s kopanjem v jezeru. V nedeljo zjutraj pa nas je peljala mama Franciska na kopanje v bazen in na pico. Nato pa je prišel še najslabši trenutek tega potovanja.Slovo od najine družine. Potočili smo nekaj solz in odšli nazaj domov. Spet je sledila vožnja do Lyona, vožnja z letalom in še zadnjih nekaj ur vožnje do šole. Pred šolo so nas z nasmehom pričakali starši in odpravili smo se domov. Verjemite da še nikoli nisem tako trdno spala kot tisto noč.

POTOVANJE MI BO CELO ŽIVLJENJE OSTALO V NAJLEPŠEM SPOMINU!